torsdag 20 augusti 2009

flower fasihon

hey blog.
Du sitter man här framför datan och tittar på älskarde the hills samtidigt .
Jag kan aldrig sluta titta på the hills , jag älskar det typ elr vad man ska säga.
Men nu ska ju nt lauren condrad va md längre : åh , jag vet nt om jag klarar de längre .
Men det är väll smällar man får ta. Men nu till en annan sak ,
det känns nt riktigt som skolan har riktigt börjat ännu men det är ju så . Sommarlovet har gått ovanligt fort , typ tiden har bara sprungit iväg men jag har iaf haft ett helt underbart sommarlovt och njutit av varje minut ... elr ja , nt riktigt men iaf .
Jag har hunnit med att : flyga ner till cannes & nice i frankrike med älskade maria , varit på backen med älskade moa , haft sovis med kompisarna , haft det härligt på stranden , och haft det allmänt kul (y) men nu är det back to reallity som jag skrev om i mitt förra inlägg .
innan va det lixom att man gick upp när man hade lust , oftast vid 11-12 tiden och tittade på 7-th heaven , sen gjorde v mej sen ut md kompisarna och var ute hela natten lång och hade dt jätte bara bäst . Man behövde nt passa några tider och man kunde bara ta det lungt . Men nu måste man ju vänta i ett helt år innan det blir sommar igen . Och nu när det är back to school så är det att man går upp vid halv 7 , passar tider , stressar med läxor & betyg , hinner knappt med att träffa kompisarna : men man vänjer väll sig .. i guess .
puss & kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar