fredag 21 augusti 2009

run this town

Hej bloggen.
idag gick man upp vis halv sju och trodde att man börja vid 8 men nej.
Vi började ju klockan 9 :) faaaaaaaaaaaaan typ.
Men sen så stack jag till feliciababy och vi cyklade till sån örby sak ,
där vi tävlade i sånna lag mot 7 , 8 , 9 : or jag va i lag numder one jao.
sen så typ vann vårt lag (h) yay .
Men jag pallar nt gå in på allt vi gjorde men det
var iaf sånna stationer mna skulle gå till elr nått somehing like that.
Men iaf , just nu håller jag på att städa för att
tomarrow är det party at nathalie's house WOHO ! ja , party & party..
( kräftskiva för de gammla..) haha men iaf , så kommer bästafelicia & mariamodell
asså jag svär hon är modell :o om jag får säga nått så är hon faktiskt en av sveriges sötase sådanna :) men iaf så städar jag typ hela huset sjläv :
men ja, för några dagar sen , klippte jag mej och det blev ju kortare en vad jag hade tänkt mej :o så det är typ 5 cm kortare nu : åh suck.. med det är sånt man får leva mej säger man ju . 'det växer ut snart igen' men det gör typ nt mitt , det tar typ ett halvår innan det växer typ 2 cm känns dt som. Mitt hår en mongo.
men aja , nu måste jag städa färdigt ,hörs sen , puss & kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar