onsdag 26 augusti 2009

stress, stress & åter stress..

hej bloggen !

förlåt för skiiiiiiiiit dålig uppdatering , det var typ år sen jag la in ett inlägg , elr ja va kan de va ? typ 2-3 eller kanske 4 dagaer ? nathalie , nu får du skärpa dej ! men iaf , jag har nt haft tid att kolla min kära lilla blogg för jag har hatf så mkt att göra , nu när skolan börjar och så så kmr nt jag ha så mkt tid till att blogga längre :
i know its so sad men thats the way it is jao. Jag har en liten redovisning att tänka på också så
jag får börja plugga nu typ. men iaf , i skolan är det ju som vanligt , om ni ser rubriken så anar ni nog :) men ja , sen har dt nt hänt så mkt mer . Men jag ska försöka att uppdatera lite mera men sen blir det nog en breeeaaak , men nu måste jag fixa a thing md mina shorts för dom är konstiga .
puss & kram

-moa , jag kmr alltid att finnas för dej
love u !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar