måndag 28 december 2009

ciao!

hey bloggen!
haha fölåt för dålig uppdatering , ja ska nt komma med någon ursäkt , de blir som de blir och tiden spenderas på annat än bloggandet . men jag hoppas att de fortfarande är några som kikar in lite då och då ;)

när jag kika in på bloggen idag så har man fått några kommentarer , tack så mkt ni som kommenterar fina saker , så söta är ni!
jag fick en kommentar i frågan om någon har tagit min bild eller inte + en länk , jag kollade bilden och det är defenitivt min bild . jag vet nt vem de är som har bloggen , eller vem hon är men ja vet att hon har snott min bild utan lov från mig alls. det gäller bilden från inlägget '' finns det något mysigare på vintern än snö?'' om någon undrar.
de skulle va bra om jag fick veta vem som kommenterade anonymt och hittade denna bilden.
så du som skrev till mig , snälla berätta vem du är , kommentera gärna bloggen igen , så jag vet. aja , nu ska ja nt göra någon stor grej av en liten.

skriver lite senare , puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar