fredag 11 december 2009

han em fa molt feliç! du är underbar.

bild sen i sommras , åh jag vil ha sommar nu!
hej bloggen! haha bry er inte om titlen på inlägget (a) katalanska eller nått . aja , idag är det fredag! woho ! typ överlycklig .veckans absolut bästa dag , jag älskar fredagar :) idag har man vatt i skolan , haft prov o sånt , de va de sista provet vi hade den terminen iaf, sköönt!

sen har jag tränar småungar idag också , och nu ska jag på dansuppvisning , my sister ska dansa och jag ska lyckas filma allt :I haha vi får se hur de går , aja men de va iaf den dansen jag gick på innan som ska ha uppvisning . ska möta moa där också :D sen blir de väll idol ikv , om inte jag o moa skicker nånstans. men nu kan jag inte skriva mer , jag mst äta o sen göra v mej sen sticker jag , puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar