lördag 5 december 2009

its not fare to me , maybe i cant trust you..

hej bloggen! idag har man vatt ivåg inprincip hela dagen , hit och dit massa ärenden o skit. igår va de idol och tove åkte ut hur kul e de nu med 2 killar i finalen på fredag ? jag kommer nog nt kolla , aja men annars rullar allt på i vanlig takt erl , kanske lite för snabbt om jag ska va älrig , allt e ju nt på topp just nu , pengarna e slut på mobilen så jag kan nt smsa , hör rykten hit och dit som jag nt vet om jag ska tro på de. jag vill inte tro på de , fast jag tänker på de hela tiden och de går nt o få ut från mitt huvud. dom får bara nt va sanna , jag blir helt galen av dessa rykten men för en gång handlar dom ju nt om mej utan en person som jag ens vill tänka dessa saker om.. jag kanske har gjort rätt .jag kanske har begått ett misstag, ett stort misstag.. aja men sanningen kommer väll alltid fram nån gång så de är väl bara o vänta. fast jag e nt sån.. sån som sitter och deppar o väntar på att nått ska hända . jag försöker o le mot de mesta och flesta fast dehär kanske är ett undantag.
elr äe , jag vet nt , haha nu ska jag nt sitta o babbla om mina problem hit o dit.
ikväll blir de bara hemmamys , kanske slänger kig i soffan o kollar robinson med familjen , får se vad som händer. puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar