tisdag 8 december 2009

pussssssss!


hey bloggen! nu kikar jag in igen och har inte så mkt o säga direkt men . de mesta med pluggandet är över nu , har bara nått prov till sen är de lungt :) spelade upp på musiken i skolan idag , haha ja de gick väll sådär . efter att ha övat som en galning i ca 1 månad så gick de väll rätt hyfsat . tror jag iaf , haha nä men you never know när de gäller hur de går i skolan osv men de kändes som att de gick rätt bra , aja blabla nu börjar jag babbla om oviktiga saker . så jag kanske ska skriva om lite viktiga saker som hu r jag mår idag?
haha jo , im fine men börjar bli lite trött på att gå i skolan känner jag , åååh , jag e sjukt trött på skolan fast jag är nog inte den enda som e de men jag orkar inte gå upp tidigt varja dag och gå till samma gammla skola varje dag .
men man ska se de från den ljusa sidan :) för snart är de lov , jullov och de ska bli de bästa lovet ever! sen är de sånt vinterlov och då ska jag och maria till sälen! som jag längtar :
aja , men nu ska jag testa o gymma med moa haha jag ska bli riktigt vältränad må ni tro ;)
sen blir de andra avenyn ikväll , puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar