torsdag 17 december 2009

finns det något mysigare på vintern än snö?

bild : tagen idag
fotograf : jag
höhö om någon bryr sig ,
det är snö ute , vilket älskas! ( av mig då höhö.) det är ingen jul utan snö , right? nu får man bara hålla tummarna att de stannar och inte smälter bort efter någon dag. det finns nästan inget negativt med snö, förutom att det är sjukt kallt så att man knappt har någon känsel kvar i sina händer efter att ha varit ute nån timme . om de bara kunde ha varit liiite varmare , utan att de smälte bort , hade allt varit perfect ;) haha som jag snackar :s
~~
aja ,hey blog. hoppas inte ni slutat läsa min blogg nu för jag inte är så aktiv av mig längre. men jag försöker , jag har nämligen inte all tid i världen just nu , känner lite smått panik för jag har inte köpt en enda julklapp :I och jga har ingen aning om vad jag ska köpa heller :s men på måndag , då har jag hela dagen på mig att handla , då ska jag o syrran til stan , haha konsigt nog . ( jag som MÅSTE shoppa själv , klarar knappt av när andra e med , men denna dagen får bli ett undantag haha.
aja , men imorgon är det fredag vilket innebär att jullovet börjar , jag slutar första terminen i åttan & får mina första betyg , hihi. fast jag vet vad jag ska få i alla ämnen förutom bild och idrott .
nu ska jag locka mitt hår , puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar