onsdag 2 december 2009

i remember the first time i saw you , something special.

hej bloggen , nu kikar jag in igen. de va ett tag sen men vill bara somvanligt kika in och visa att jag nt glömt bloggen helt, jag sakanr o blogga :( innan blogga jag flera gånger om dagen men nu blir de lite då och då. jag har fortfarande massa, massa plugg o göra , men snart e terminen slut o då blir de dags o blogga igen :) hoppas jag iaf.
de får bli en sommarbild , de e sjukt så mkt jag sakanr sommaren.
nu får de bli snö snart :o annars e de sommaren jag vill ha ,

jao ,nu ska jag iväg o träna lite , eller jag får se om jag hinner , men jag kikar in på bloggen lite då och då , swear :) puss & kram my lovely blog!

jag ville tro att de du sa va sant.

jag gjorde ett missatag.

jag trodde på de.

men sanningen kommer alltid fram du.

du är fejk , så sjukt jävla falsk.

ska aldrig tro på ett ord du säger igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar