måndag 28 september 2009

black cards,black cars , all black everything .

I Y YOU
chacha bloggen igår var det sån gudtjänstsen sånt möte efter.
MOA - du måste ta de seriöst annars kan nt jag : haha!
men aja , jag längtar iaf till lägret , de ska bli najs.
men iallafall , idag vaknade man kvart över åtta , (började 9 )
& det var inte att jag försöv mej eller nått utan jag orkade helt enkelt inte .
Det var så sjukt svårt att gå upp imorse. Jag vet nt varför men det är ju trots
allt måndag och skolan börjar...ennu en gång.
aja , men nu till en annan thing. jag har bestämmt mej för att sluta skriva nått konstigt språk så som ,
~ nt istället för inte
~ngt istället för något.
~iaf istället för iallafall
~mej istället för mig
~md istället för med.
~ & ist istället för istället :)
haha va ? vad är detta för stil.Från och med idag ska jag skippa dessa ord.
( hur nu det ska gå till) men iaf. oups , ja menar iallafall .(a)
nu ska jag plugga tyska & svenska ye.
skriver sen , puss & kram !
man övar sig & långsamt blir man bättre på att se,
skillnad mellan sanningar & lögner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar