måndag 21 september 2009

tänk om du hörde dom ord av längtan till dig.

ännu en dag i skolan.
hej bloggen !
idag var man ju i skolan ,och de va väll somjvanligt , stress ,lektioner , några tabbar osv.
Dagen började med svenska och sen lite annat och dagen i skolan avslutades med idrott.
Vi skulle typ springa 3 km . Sen hoppade vi höjdhopp och jag, nathalie , hoppade höjdhopp :o helt otroligt . Men sant. Jag hoppade lite runt nån meter jag vet nt exakt.
Sen stack jag hem och tittade på tyra show och nu sitter jag här framför datorn & bloggar lite.
Jag tror jag ska plugga lite typ snart , för jag har en hel del o göra :
det kommer några prov i denna vecka och nästa , så det är nog bäst att plugga lite iaf.
& på onsdag så är det skoljoggen ! jag vet nt hur lång den är men den är väll omkring 4,5 km kanske? haha och jag som tkr att det är långt . kunskap har ju typ 8 , nånting . stackare ! säger jag bara. Men aja , nu ska jag nog titta i mina älskade skolböker .
skriver sen . Puss & kram!
sweet dreams ore a beutiful nightmare ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar