fredag 18 september 2009

friday im in love

FREDAG TODAY
dagens låt : i gotta feeling - black eyed peace
wohoh det är fredag idag jao
och det betyder att jag ska till stan och shoppa lite stuffs
& sen träffa moa ! Men aja , nu sitter jag här och chekkar reprisen av mtv video music adwards , och har ingenaning vad jag ska ha på mej . Javet domflesta brukar ju säga : men shit , bara ta nått ! men så e nt jag , det funkar bara nt för mej att tänka så. Men jag får väll hitta nått , jag tror att dt blir mina svarta tights & mina vita älskarde converse , men vad ska jag mer ha? i have no idea.

489838 M is for music

Och nu till en annan sak , ni ser min sån header eller vad de heter , jag har ju en bild på mej när jag sitter vid massa växter och sånt . Bara så att alla vet så är den bara tillfällig. Jag håller på att fixa en ny som jag förmodligen kommer att ha länge , ja , men så alla vet så kommer det en ny alldeles snart. haha kände att jag bara behövde säga dt.
men nu måste jag platta mitt hår. ciao !
puss & kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar