fredag 18 september 2009

dagens :))

HEJ! - what more can i say?
en liten sammanfattning av dagen :
Y vakna vid 10 upp o käka sen göra ve mej.
Y stack sen till stan vid halv 2 och shoppade lite själv.
Y i stan träffade man ella, maja, ida, moa, frida ,sara .
Y tittade runt i lite affärer , köpte typ 5 armband på H&M.
Y mötte upp moa när hon slutade , träffade mer folk.
Y gick till mc och tog med litta mat.
Y tog sen tåget hem medans jag han kränga allt på typ 11 min?
Y stack hem till moa och bytte om till bamsegympa .
Y sen gick vitill bamse gypma och träffade amanda yääj.
Y trillade när jag skulle hjälpa ett barn , fick ont (a) haha!
Y sa goodbye till moa och stack hem och åt dinner.
Y åt , fick sen sms om att träffa moa igen- klart jag sa jaa!
Y ut med moa , träffade felicia & snackade om allt jao.
Y cyklade hem , sjukt kalt , ska börja ha vantar nu , mys!
Y kollade på idol & sen kändis djunglen , åt glass (y)
Y sitter nu här och skiver i min blogg hihih.
ja , haha detta ver en sammanfattnig av idag :D
hoppas att ni förstod den .
men aja , imorgon blir det att träffa felicia & maria ,
åh vad jag längtar !

ses senare , puss & kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar