torsdag 17 september 2009

you got a fast car .

jag blir tyngdlös & svävar på moln Y
-tro mej , kan se hela stan härifrån.
hejhopp bloggen :)
just nu sitter jag och redigerar bilder på kära picnik & lyssnar på mucis.
rätt najs faktiskt . kanye west , ne-yo , beyonce & keri hilson och fler .
Men ja , idag var det ju school , typ fört träslöjd sen någonting annat .
Sen så idag fyller ella & maja år ,Grattis! hoppas ni får en najs day :)
men iaf , sen när vi slutar så möter man moa :o bara sådär ! helt sick.
Men ja , så va vi for a while , snacka om typ allt och flumma somfan ocf ,
haha dagens kommentar : ey , du ! visst har de funnits dinoraorier ?
men eva & adam då ? :( haha ingen fattar mer än moa & jag , vi känner att
vi längtar allt för mkt tills konformationen börjar.
Men jao , sen har jag nt så mkt mer att skriva/blogga om men kommer
säkert på nått soon :)
puss & kram alla mina läsare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar