onsdag 30 september 2009

pussssssssss på dej

Var ska jag börja..... ?
Nathalie ..
jag har kännt dig hela mitt liv och det är faktiskt 14 år 7 månader 29 dagar 16 timmar 14 mintuter och 49 sekunder Med andra ord en väldigt lääänge :D
Vi har så otroligt många fina minnen tillsammans ! Jag tor inte ens att jag kan räkna så långt ... :)
Jag kan berätta allt för dig ! Du vet mer om mig än min egen lillebror ! haha^^
Du är den stora systern jag aldrig haft och den allra bäst vän man kan få !
älskar dig så otrloligt mycket !
Du vet att jag alltid kommer att finnas för dig och att du kan lita på mig till 100 % i alla lägen
Du & Jag i vått & torrt 4-ever and always !

You come from here I come from there
You rock out in your room
I rock a world premiere
We're more alike than anybody could ever tell

Friday we're coll
monday we're freaks
Sometimes we rule
Sometimes we can't even speak

It may seem cliche
for me to wanna say that your not alone
And you can call me , I'm cool
but it's a simple fact
I got your back ..

Cause we're one and the same
We're anything but ordinary
One and the same
I think we're almost legendary
you and me the perfect team
Chasing down the dream
We're One and the Same !

Du & Jag i vått och torrt 4-ever and always ! Y
/ din bästa vän , felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar