fredag 4 september 2009

it keeps getting better..

N A D A L I N A 'S S T Y L E Y

här kommer några saker som jag tkr att alla ska ha
i sin garderob i höst !
Några saker som jag tkr om och vill ha själv.
1. En beige kofta från ellos 229 :-
riktigt mysig kofta som passar till nästan vad som hellst
men kan ha vanliga jeans till eller en lång blus under
och sedan converse till maybe ? perfeck mach!
2. En halv långarmad tröja/topp från gina tricot jag vet inte det exakta priset men dt kanske är mellan 129 :- till 179 :- ? vad vet jag :) men jag är typ lite halv inlove för denna tröja/topp , den är så sjukt cooool tkr jag :) med peace mäket och ja , men nej . hah nathalie just lov'in it !
har gjort många fler ,
men hinner nt lägga in dem nu.
gör det senare , puss & kram !












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar