måndag 21 september 2009

jag försöker att gå vidare...

hejsan my blog.
Just nu sitter jag här framför datan och lyssnar på nrj's webb radio , very najs.
Dom spelar alltid typ den bästa musiken där .
mest , kanye & sånt (y)
Jag ska från och med idag sluta tänka på allt dåligt.
Jamenar , tänk hur mkt tid folk lägger ner tid på att bara sitta hemma och sura.
Varför lixom? så onödigt . Lev livet och have fun '
- nu mitt nya motto. :)
Men vissa saker kan man ju nt låta bli att tänka på.
som att du har lämnat oss , men du får det bättre nu. vi saknar dej.Y
Men nu ska jag tänka på annat som nt gör mej lite smått ledsen .
utan saker som gör mej lycklinglycklig !
som att snart börjar nya säsongen av the hills!
S E A S O N 5 - S O O N I N S W E D E N!
Här har vi the whole crew, från vänster:
justin , audrina ,heidi , lauren (love!) spencer, lo , brody & stephanie !

Åh , vad jag längtar tills det sätter igång !
rättare sagt den 26 september kl. 18.10
Då sitter jag bänkad! det kan ni skriva upp :o
Men det är synd att min favorit , lauren alldså , slutar .
Hon kommer ju nt va med i the hills längre .
Istället kommer kristin cavallari. henne känner vi ju igen från laguna beach.
Men nu kan nt jag skriva mer för jag ska kolla på top model nu .
Puss & kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar