torsdag 24 september 2009

open up the durty window.

klicka för större bild.
hej bloggen , jag har somvanligt mkt att göra och ber ännu en gång om ursäkt för att nt ha uppdaterat sen igår. Men det händer så mkt i mitt liv just nu så det blir att jga lägger lite minder tid på bloggandet just nu. Men om några dagar så kanske jag bombar med en massa inlägg , vem vet. Men iallafall , jag tänkte berätta lite om bilden som jag lagt in , eller ja , hur jag och shopping går ihop. Så här en det. När jga är ute sjäv och shoppar så bestämmer jag med att slå till med det som jga ser och älskar . Ja , och då köper jag det och är överlycklig. Så jag åker hem och slänger in det i min fullproppade garderob eller ja , mina kanske jag ska säga för jag hade en först sen så hade jag så mkt kläder så jag var tvungen att skaffa en till men iaf , så när jag kommer hem med mina köp som jag är sjukt glad över att jag köpt. så ar jag dom i typ en vecka och kan nt ta av det jag köpt. Sen nån vecka efter så tänker jag bara : men , jag har inga kläder . suck ..jag måste köpa nya . För jag har tröttnat på de kläder jag köpte veckan innan . Ja , det är helt sjukt men jag tror att det är fler som känner som jag . Och så varje och då menar jag varje morgn så står jag där och har två fullproppade garderober framför mej och känner att jag verkligen nt har någonting alls att ha på mej . fler som känner som jag? Jag får verkligen panik på morgnarna selt seriöst. Sen åker jag in till stan och så fortsätter det om och om igen. Nathalie! you have to stop .
skriver sen , puss & kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar