tisdag 22 september 2009

du är så sjukt bra.

Det kallas vänskap.
moa du är så sjukt underbar .
Du förstår mej alltid.
genom de goda & de onda.
jag kan alltid komma till dej.
tack för att du står ut med mej.
samma personlighet- två kroppar.
älskar dej mitt sandkorn (v)
--------------------------------ye--------------------------------
Idag va man i skolan och sånt.
helt sjukt om jag ska va ärlig men det är det ju alltid.
hade typ matte , hihi så kom moa och vinka till mej (a)
de va najs . Sen hade man typ svenska , lunch , musik & bild .
Sen stack jag hem och gjorde läxan sen kom moa och typ tvinga mej att följa med ut.
så gjorde jag de , ett tag iaf . Jag känner att vissa folk har så lätt att övertala mej.
Men iallafall . Jag har pluggat lite . mest matte typ, & just nu försöker jag att hitta bilder till ett no arbete. jao.
Nu måste jag leta vidare , skriver sen , puss & kram !
you have to show what its all about , if you dont, its over .bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar