torsdag 10 september 2009

welcome to heartbreak - kanye west ' the one and only

nej , nu vill jag ha vinter ! vill att det ska bli
kallt så man äntligen
får ha dom stora tjocka halsdukarna &
dom varma vantarna .
åh , me love!
shaashaa - mobba nt md hur jag stavar dt . för jag stavar dt så :$
hejsvej & förlåt för att jag nt varit så aktiv på bloggen på sistone , men alla vet ju att jag tar en liten paus från bloggandet ibland för jag har så mkt annat som goes on in my life .

men iaf , nu sitter man här med 2 m högt berg med homework som får nog ligga där ett tag till för jag pallar inte ju : men jao , allt börjar feela mkt bättre med allt känner jag . Men skolan , vänner osv , im happy :) - and thats all matter , hahah jag slarvar lite med enelskan i vissa menínar , i know. Men jahapp. Jah har anmällt mej till friidrott nu facktiskt :$ hih , de hade ingen kunnat tro va , men jag har förlite att göra känner jag . Jo , jag har fullt upp i min vardag med skolan osv men jag gör typ nt så mkt på fritiden , jo , bara bamsegympa & tennis men jag är en sån person som nt kan sitta stilla , jag måste ha nått o göra så e det bara . jag har slutat på dansen , och den andra dansen och kören hahaha men det var ju ett tag sen nu , innan såg mitt liv ut såhär :

måndag - dans ( streetjazz)
tisdag - bamsegympa ,
onsdag - dans ( streetjazz)
torsdag - kör haha annars ledig .
fredag - dans ( disco , åh miss it so much !
lördag - enda dagen då jag var helt ledig .
söndag - tennis japp,

and now :

måndag - ledig .
tisdag - ledig.
onsdag- ledig.
torsdag - ledig.
fredag -bamsegympa '
lördag - ledig.
söndag - tennis jao.
jag kan bara inte sitta inne och glo , i have to do something :)
så jag ska snart börja på friidrott . Oftast när man ska börja på friidrott så måste man stå i kö i flera månader oftast men jag anmälde bara mig och fick plast direkt , i nont know why.

men iaf , jag ska gå men inriktning av längdhopp & 60 / 80 eller 100 m , det längsta jag har hoppast i längd är : 4.60 och 60 m : 8.40 så jag hoppas att man nt blir sämst i gruppen : för alla där e ju sånna proffessional och jag har aldrig gått på friidrott innan so we would see.
nu måste jag ut md my doggy så vi ses soon !

puss & kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar