lördag 5 september 2009

ta din tid & läs gärna igenom allt :)

några sanningar om mig.
jag är sjukt glömsk & trög så dt finns nt! Tar tid innan jag får in saker i mitt huvud :)
loggar in på msn så är det oftast bara för att kolla mail,loggar nt in för att snacka dt gillar jag nt.
jag är över 1.70 lång och stolt över det , & försker att sträcka på mej!
mitt favorit ämne i skolan är bild , och det har jag nog alltid tyckt.
jag älskar , verkligen älskar nöjes fält och liknande , åker allt.
Jag är typ beroende av snyggingen kanye west , lyssnar på hans musik dagligen.
när jag inte har något och göra så tar jag gärna på mej gympaskorna och joggar en sväng.
Jag är inprincip alltid hungrig , kan äta hur mkt som helt utan att gå upp ett kvatt :
jag följer många program på tv,tex. top model,andra avenyn,the hills,7-heven mm.
Jag är en typisk tävligsmänniska , mest när jag tävlar enskils , som längdhopp , 100 m mm.
varje dag har jag på mig ett silver/stål armband som jag gjort själv i skola,har haft på mej dt i 1 halvår snart :)
när jag snackar eller skriver så blandar jag det enelska & svenska språket i mina meningar oftast.
kan lätt bli trött på folk som leker fjortis och vissa beter sig som 17 när dom egentligen är 11.
för några år sedan ,samlade jag på capsyler .om jag räknat rätt så har jag nu 5789 st .

här var några saker som du kanske inte visste om mej , puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar