söndag 20 september 2009

i need to slow down

HOLA MY BLOG.
det har varit en lång dag & jag är helt slut sen igår.
Vi hade mkt kul och åt mumsig mat.
Men fick reda på ett och annat som nu var lika kul..
var hemma vid typ 12-1 tiden , när vi kom hem tände ett ljus och tänkte på dej. Y

idag spelade jag & syrran tennis men det var ingen tränare
där så vi fick träna lite själva med olivia to.
handlade lite , och är nu hemma.
kväll blir det massa tv tittade i think , det är the hills , brooke knows bets , top model & ensam mamma söker (är kul ibland jao).
men nu ska jag nog bara slappa , känner att jag stressar ihäl mej snart.
skriver sen .Puss & kram .

du kommer att få det bra nu.
det lovar jag.
du har vatt vid min sida från och till sen jag var bebis.
nu kan du slappna av , utan att tänka på alla problem.
du får det jätte bra nu.
vila i frid .Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar