måndag 2 november 2009

8 things you problobly didn't know about me..

jag har typ inget att skriva om alls så jag slänger in 8 saker ni förmodligen inte visste om mig.
1. jag är lätt skrämd som fan , och lätt lurad .om någon tex ,nudar mig på min högra axel och sedan går bakom mig till vänster så hoppar jag till och vänder kig om till höger.
2. jag är.., haha jag vet inte vad det kallas men jag måste göra någonting exakt hela tiden , jag klarar ibland inte av att bara sitta och inte göra någonting , tom i skolan när jag nt har något o göra så tar jag upp mobilen och spela eller nått. men aif ,jag måste alltid a någonting att göra :)
3. jag är typ nästan musik beroende , i skolan lyssnar jag oftast i min ipod , eller på min mobil , alltid när jag är hemma så sätter jag på musik på datan. det blir oftast , kanye west , jay-z , jordin sparks och beyonce. i love music!
4. jag fattar inte riktigt facebook, ja , jag fattar men det var inte så lätt att fatta i början , jag klickade hit och dit och plötsligt hade jag lagt till ett tiotal fol sm jag hade ingen aning om vem dom va . och fortfarande har jag inte klurat ut hur man lägger in flrea bilder samtidigt , ja menar varför göra det mer kompliserat än va det redan är? :
5. när jag inte har något att göra och bara sitter hemma och glor brukar jag sätta mig vid dator och redigera bilder och det är något som jag älskar , att fotografera fina bilder och sen lägga in dom och fixa! jag fixar mest mina blder i photashop , piknik och funphotobox. man kan göra sjukt mkt olika saker , jätte kul om man har tråkigt !
6. att jag ibland kan bli trött på folk som inte är sig själa och går runt och är någon som man inte är. det jag menar är att man ska hitta sin egen väg och gå den , istllet för att följa efter någon annans , var dig själv och lev livet varja dag som om det vore den sista!
7. jag älskar dans! jag har gått från och till olika dans stilar , föreningar osv . jag började nog dansa när jag var vid 8 års ålderna och har hållt på sen dess. jag har dansat : jazzbalett , disco(miss ! ) hiphop & streetjazz . jag har nu tyvärr slutat på dessa och dansar numera inte längre :( ett tag så dansade jag upp till 4 gånger i veckan och hade ibland ca 9-11 danser att hålla read på i huvudet , och allt tog för mkt tid . men dans kommer nog alltid ligga mig varmt om hjärtat.
8. '' när jag blir stor vill jag bli''...haha nej men när jag blir äldre vill jag gärna arbeta inom mode , kanske på nån tidning för jag gillar ju som ni kanske har förstått att skriva. jag vill även bli fotograf , modell eller frisör.

jag skulle egentligen skriva 10 men kom nt på fler , men nu ska jag plugga , puss & kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar