måndag 2 november 2009

BLING ye TING

jao , hej bloggen , hey , ciao , hola cha , tjo ,
hallelåja , hallojs så kan man ju också börja ett inlägg med .
haha (hur jag nu kom in på de? )men iallafall nu
vet jag inte riktigt vad jag ska skriva , hmm.. men tänkte
bara kika in och säga att jag lever. idag har man vatt i skolan ,
fått homework och nu så ligger böckerna på hög .
har redan plugga som en jude , men det räcker ju dock inte.
jag får ta och skärpa mig tycker jag :) aja , men jag är
iallafall riktigt nervös för onsdag för då ska jag ta spruta
mot svininfluensan , man har ju hört en massa så kallade rykten ,
vet inte vad man ska tro . vissa håller ju på och babblar
om att man kan få sånna konstiga ryck och ble sjuk ,
men det hände ne på miljonen , men iallafall.
och jag är ju inte bäsa vän med sprutan så vi får se hur det går ,
är somsagt sjukt nervös och rädd för att ta sprutan på onsdag.
men nu ska jag fixa bland mina kläder,puss & kram!

UTAN DIG ÄR MITT HJÄRTA TOMT ,DET FINNS BARA ETT STORT MÖRKT HÅL KVAR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar