lördag 7 november 2009

you need to try some new things.

hejsan! sitter och kollar reprisen av EMA och mår faktiskt mycket bättre.
så tumman upp för det! ikväll blir det fest hos felicias kompisar , fast jag måste fortfarande ta det väldigt lugnt . elr ja , fet och fest , det är typ maskerad , vilket verkar sjukt kul för jag har aldrig varit på en maskerad innan , haha jag ska va hippie medans felicia ska va fjortis.
yes , vi får se hur det går ..aja , fast jag vet inte vad jag ska ha på mig . me jag får väll hitta något ''hippie sytligt'' . men kul ska det bli! igår så tittade jag på idol och började typ böla när rabih åkte ut :( jag tyckte att han var en av dom bästa och eddie ofc , men vad blir idol utan rabih? ingenting, suck. men aja , nu ska jag rota fram kläder till ikväll, puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar