tisdag 3 november 2009

det är ni som backar undan medans jag står kvar.

Nu sitter jag och pluggar samtidigt som jag kollar
på the city och skriver i bloggen .
idag har väll varit en olycksdag för mig ,
missa bussen , brände mig på fingret och
har haft ovanligt svårt att koncentrera mig.
har ingen aning om vad det är men det har
bara blivit mycket på en gång.
--------------
annars rullar de på fint , varit i skolan .
tänk endå vad mycket press folk i min ålder har.
hm.. att hinna med och hantera all press i skolan.
passa in bland alla , för alla har olika personlighet ,
och det borde respekteras ,(syftar på en speciell person nu)
ja ,och lyssna på varann och respektera varann.
då skule stunden för ögonblicket varit mycket bättre.
men iaf , men får ta en dag i taget och bara le för stunden.
du börjar jag låta som nån himla poet , men jag
skriver bara det jag tänker som sedan kommer
det i mina fingrar som sedan kommer n i datan osv ,
jaja men ni fattar nog min point.

annars här på min blogg , så ja jag har haft den
i bara ungefär 3 månader , känns som jag har
haft den mycket längre . men nu ska jag komma
till de jag hade tänkt säga från början.
om ni ( ja ni som läser min blogg då) har några
önskemål om vad jag ska blogga om .
för jag skriver ju oftast om anmälla saker som
mode , tips men också privata saker om
min vardag , min stil , tankar o sånt.
men det kan ju också bli lite tråkigt i längden.
så om ni har några önskemål , kritik , tips
osv så är det bara att säga till!
jag tål det mesta , detta säger jag förstås
för att göra bloggen bättre men också för
att den ska bli roligade för er att läsa.

aja , nu ska jag plugga vidare , ses sen puss & kram!

dont act like your not gulity , because you are.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar