söndag 15 november 2009

ta vara på varje minut , de kommer aldrig en lika dan igen.

hej bloggen , igår blev en lyckad kväll , det va jättekul att träffa alla igen.
fast de blev rätt så sent , sommnade nt föränn vid 3 tiden.
men det va ju lördag så vad ska man göra? haha de rimma , tror ja .
aja , sen skulle man ju upp tidigt för att gå på tennisen , oj , jag måste berätta en sak som hände.
jag har ju i ett tidigare inlägg berättat om en tjej som jag var kompis md när jag va liten men som sen flyttade får ett par årsen till portugal och som nu bor ganska när mig , bara ett par mil. och när ja skule på tennisen så är hon där och de visar sig att hon ska gå i våran grupp så nu spelar vi tsm , helt sick men kul :)! aja , nu ska jag göra v mig och snart träffa moa .
puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar