torsdag 5 november 2009

ye , im back in truck.

hejsan bloggen!
först måste jag bara säga att det jag skrev om
min lilla upplevelse av sprutan mot vaccinet
(inlägget nedan) så var jag lite ironisk , och
överdrev lite men det va så det kändes , fast
jag uttryckte mig på ett ''moget'' sett :D

haha så nu vet alla de :)
just nu sitter jag med mössa och halsduk för
jag fryser gaaanska mkt , håller nog på att bli sjuk.
som jag känner nu så är det tveksamt
om jag kommer till skolan imorgon , men vi får se.
jag måste ursäkta min stavning som jag
skriver på bloggen , javet det är typ stavfel i
varje inlägg ,och det är inte att jag har svårt för
stavning och sånt alls , utan det är för att jag
slarvar men mina fingrar när jag skriver på tangentbordet ,
så ja nu vet ni de också , nu ska jag typ sova .
puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar