måndag 9 november 2009

allt det sm varit , det spelar ingen roll längra . du är inte ens samma person längre so i guess its time to forget.

hey blog. kollar the hills och övar på musikprov
på samma gång. fast jag har lärt mig att inte
blanda läxor med tvtittande för då blir det
inte bra . inte i mitt fall iaf , jag bara fastnar
i tv:n och det är inte bra. så nu måste jag
skärpa mig och fokusera on school.
oj , juste glömmde säga.
visst är det kul att träffa på en gammal
vän som man inte sett på typ hundra år?
det hände mig får nån vecka sen.
jag och en annan tjej var typ bästisar när
vi va små , bodde på samma gata och va
typ alltid. sen för ca 5 år sen flyttade hon.
och hon flyttade typ inte några mil bort utan
ända ner till portugal. vi tappade kontakten
och jag har inte höt något från henne sen dess...
sen nu får ett tag sen , dyker hon upp på facebook.
och säger att hon flyttat tillbaka till
sverige och hon bor numera här.så nu
bor vi bara ca 2 mil ifrån varandra,
värden är allt liten , right?
aja , men nu ska jag plugga vidare , puss & kram!

1 kommentar: