fredag 20 november 2009

FREDAGS MYS!

jag gjorde fel
jag var inte mig själv
jag visste inte vad jag ville
men nu vet jag
jag vill ha dig , jag vill ha dig vid min sidaY


chao , haha vet att det svavat ciao men man uttalar ju de nt så ?aja , nu ska jag nt babbla om oviktiga saker . idag är det fredag! wohoh äntligen , nu är det helg . skönt att på en paus från skolan så man slipper redovisningar o skit. aja , men nu har jag varit och tränat småttingar och snart kommer moa för jag ska ta och ringa henne nu.
vi ska förmodligen kolla idol ,. fast hon nt vill , men vi ska göra de ändå :)
& på söndag ska vi på julmarknad ! sjukt vad tiden går fort :o
jag bestämmde först med ett par andra men jag hade glömt att jag hade bestämmt med moa . så det blir ingen gudtjänst på söndag inte :) för då ska vi på marknad!
haha men iaf , nu kan jag nt sita inna och blogga längre för nu sk jag ut och möta min älskade moa .
ha en bäst fradag för de ska jag ha ! puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar