lördag 14 november 2009

vänskap är det vackraste men får uppleva ♥

hey blog, igår va det ju idol och jag som flera andra miljoner såg programmet . de flesta sjöng riktigt bra men sen kom de ju till utröstning och det blev reza och eddie som fick mötas i duell , jag trodde ju att eddie skulle gå vidare . men det gjorde han ju nt :'( visst , reza är väll också bra men nu åkte eddie också ut , förs rabih och nu eddie , haha jag tvivlar om jag ska fortsätta att kolla idol nu :
aja , life goes on :)
jag hade tänkt att ha en hiss & diss today , den får bli snabb för jag har llte bråttom nu men iaf ,
jag dissar :
uggs , dom är säkert jättesköna men hur snygga e dom på en egentligen? not so najs om man frågar mig, men också för att exakt alla har sånna och jag vill nt va som alla andra :)
redigera-freks haha sånna som redigerar sina bilder i flera timmar och lägger till massa effekter så att man knappt ser vem de e på bilden , tummen ner för de.
surisar , jag kan ibland inta fatta hur man kan slösa sin tid på att bara sitta o deppa . med ett leende på läpparna blir allt mkt bättre :)!
bilddagboken , ungefär 90% av folket på bdb är fjortisar eller liknande , jag orkar inte med dom . har funderat på att ta bort min bdb flera ggr , men det har nt blivit så - änsålänge.
jag hissar :

snow! jag vill att snön ska komma snart ,jag älskar snö och kommer alltid o göra . + att det är ingen jul utan snö , right? :)
my lovely friends utan er hade inte jag kunnat vara den jag är idag , ni får mig alltid att vara så lycklig som man kan vara , jag älskar er , utan er - ingen jag Y
att resa , det finns nästan inget bätte än at åka ifrån sverige , bort från alla problem och bara ta de lungt i några veckor. älskar att resa! jag tror knappast att jag kommer bo kvar i sverige när jag bli äldre.
smycken ,jag älskar smycken och har på mig många varje dag , har alltid en massa armband som klingar och blingar ,ringar och halsband går också bra . me love!
här har ni min första hiss & diss på denna bloggen iaf , tror jag , vad jag kmr ihåg .
nu blir det att ta på finklänningen för snart kommer folket to my place :) puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar