söndag 1 november 2009

hur vet man när det är på riktigt och inte?

lite sådär lagom gammal bild ja,
hej bloggen , idag är det en ny månad , november. om en månad börjar ju anvent det är sjukt vad tiden bara rinner fram. för bara några veckor sedan började vi ju skolan. och tänk vad höstlovet gått fort. och imorgon är det ju skola again. ja , vad ska man säga om de, hmm.. tillbaka till verkligheten helt enkelt. läxor , stress more problem.. ja , back to school helt enkelt. tro det eller ej så har jag faktiskt lagt näsan i skolböcker och pluggat. men bara lite , för jag har nämligen bigbig prov när jag kommer tillbaka till skolan. men det går väll bra får man hoppas.

just nu håller jag på att kolla i nån sån skönhets tidning och ser några tips vad man kan göra för inpackningar till håret . en är tex , om man har (som jag ) slitet hår , kan man göra like this :
du behöver :
1 mogen avokado , 2 tsk morotsolja , ringblomsolja eller en annan örtolja.

do like this : mosa avokadon och blanda i oljan . massera in smeten i hårbotten.
låt verka i n timme , och skölj sedan ur inpackningen men vatten och lite citronsaft.

så lätt var det. jag har själv testat den och den funkade , ja , rätt så bra .
jag har alltid varit lite skeptisk mot att hälla och typ mosa in saker i håret som man har i matlagning men när man väl testat så är det inte så farligt , så prova de ! :)
men nu ska jag fixa bilder mm , skriver sen , puss & kram!

för att komma någonstans så måste man ta risker.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera