tisdag 10 november 2009

det här är mitt liv , jag lever min dröm jag har tagit mig his utan rast eller sömn.

hey bloggen , förlåt för att jag nt vatt så aktiv men har haft mkt och göra och balabla.,
nu har jag kollar brooke knows best och skulle egentligen på träning idag men det blev inte så.
men iaf , idag är det andra avenyn . och på tisdagarna klockan 9 på svt så sitter jag bänkad!
jag har följt andra avenyn inprincip (stavning?) sen det började , och har följt det sen dess , det har nog blivit mer än ett år snart. love it!
ett annat program som jag också följt väldigt länge är the hills! som handlar(de) om lauren conrad och hennes vänner , relationer mm. jag gillar nästan alla i the hills förutom spencer och heidi , inte bara för att de vatt i bråk med lauren utan också för att jag tkr att dom skämmer ut sig själva , lite.. hittade ett roligt klipp på heidí montag när hon uppträder , haha ja , vad kan man säga om detta?

skämma ut sig själv? haha hon har aldrig tidigare varit sångerska sen en dag fick hon för sig att vilja bli de . ja , men ser ju resultatet . visst har hon talang? :) not..
jag hitta ingen annan video när det bara är hon som uppträder så ni får ursäkta dom bilderna in mitten , annars är hon med i början och slutet.
aja , men nu ska jag plugga vidare , och glöm inte
andra avenyn ikväll!
& ursäkta igen min stavning här på bloggen , den är ju inte den bästa men
det är somsagt att jag skriver för snabbt och trycker då på fel tangenter, puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar