söndag 22 november 2009

tänk dig en värld som rasar , tänk dig månniskor jag älskat lärt mig hata.

sitter här och gör v mej somtidigt som jag fixar bilder o sånt , spränger högtalarna med en massa music från nrj ! love deras musik . men iaf ,snart kommer moa för hon ska göra v sig hos mig innan vi tar bussen till julmaknad. ja va inte där förra året för jag tror jag va sjuk eller nått , men annars har jag nog varit där varje år så länge jag kan minnas . nästa sönad är det ju i stan och självklart ska jag och moa också dit :) aja , innan idag var jag faktiskt på träning vid 11 , de var tävligar så vi hade träning 3 timmar tidigare idag , träffade emma somvanligt :)
nu ska jag väll plugga lite , sen blir det buss till maknad . puss & kram! skriver nog senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar