fredag 13 november 2009

your my heart , my soul , my reason , your'e my world.

ciao , villa bara kika in och säga att im alive :)
idag har jag vat i skolan , sen tränat småttingar
och nu hemma och kollar idol , tove & eddie !
känner att jag har typ aldrig tid för någonting längre
,allt bara rullar på innan man ens hunnit blinka ,
helt sjukt men jag får väll börja fatta snart att
det är verkligheten som jag långt ifrån hinner med .
vill bara stoppa allting så jag fattar vad som händer ,
vilket jag inte gör , allt går bara för fort.
aja , nu ska jag inte sitta och babbla om mina problem , lalala .
aja , imorgon blir det iaf först in till stan och fixa
lite stuffs sen hem så kommer maria & felicia på kvällen
,det ska bli sjukt kul , har nt träffat maria på typ år :
och felicia ser jag ju varje dag , fast vi går ju nt i
samma klass längre :( i love u felicia , tänk dig har
jag kännt hela mitt liv , alla dessa 14 år , har du
funnits vid min sida , tack för att du står
ut med mej haha du är bäst.
nu ska jag forsätta kolla idol , puss & kram!
i still dont know what i want ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar