torsdag 19 november 2009

dom vill de bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram , men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls.

hej bloggen , nu har jag nog tagit ca en dag från en paus från bloggen , haha jag klarar de inte , jag mst kika in lite då och då , men det är ju bara bra att jag ens har tid , så varför babblar jag? aja , idag var jag i skolan och redovisade , jag blir aldrig nöjd när jag redovisar , de finns alltid något som jag kunde gjort bättre eller jag kunde sagt mer.. men jag gjorde mitt bästa och mer än de kan man inte. aja , så jag ska va nöjd med de jag gjort..
efter skolan dök moa upp utanför skolan och vi stack hem och hon hjälpte mig med matten (eftersom jag har stort matte prov imogon) det betydde jättemkt att hon gjorde och jag förstår de mkt bättre nu . du är bäst moa :)men nu måste jag fortsätta plugga osv. vi hörs lite då och då när jag har tid , puss & kram!

slänger in ett litet klipp på jazzatacks , inte riktigt vad jag
brukar lyssna på men dom e riktigt bra ,
(marias bror är en av dem som sjunger också) :d



2 kommentarer:

  1. åh, va st bild nathalie !
    gosch, verkligen älskar blogen :D <3

    SvaraRadera
  2. sv till emelie:
    tack hjätat!
    älskar din med :D:D:D<3

    SvaraRadera