fredag 23 oktober 2009

aldrig är det försent att välja rätt väg i livet dock. att finna vägen. då är det bara ljusare längre fram .

jag gav dig en låt, skrev en melodi
du grät för att den va fin du förlät min idiotviv var en enhet
vi var singular förenas på en vinterdag- det jag minns finns kvar
inom mig och det brinner svagt
kommer nog alltid vara så för allt jag har
du är fin som en en dag
hejsan alla underbara läsare!
så kanske jag ska börja alla mina inlägg med.
who knows :) aja , nu är jag med moa och hon och jag chekkar tyra show.
det är väll '' trevligt'' . idag hade jag ju engelska prov , det gick väll
hyfsat ,hoppas på vg iaf.
aja , emn jag måste ta nya bilder, jag har typ inga,
så ni får nöja er med denna gamla godingen.
~happyface~
vaför sitta och deppa när du kan le?
nu ska jag ut med moa , puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar