lördag 17 oktober 2009

~ the autumn has come ~

hejsan bloggen !
det står helt still i mitt huvud och jag har ingen aning om vad jag ska skriva.
Men jag tänkte bara kika in här och säga att jag lever :)
jag har precis lockat håret och det är sjukt stort nu och jag liknar ett troll.
men iallafall , idag ska man med familjen och handla tror jag.
Jag är i panik stort behov av en ny vinter jacka :o
Jag har ju kvar min gamla som jag köpte förra året , ni vet en sån stor röd som typ exakt alla har på sin idag . Men jag vill inte ha som alla andra , jag vill ha typ en sån jacka fast inte så stor och kanske i brunt , mörkblått , beige eller mörkgrön.
enligt mamma måste jag stå ut med den gamla jackan i år igen iumed att den var ganska dyr.
aja , men jag får se om jag hitar nått idag.
skriver när jag kommer hem . puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar