tisdag 20 oktober 2009

im gonna make a change.

cha bloggen ,ville bara säga att im alive :)
sitter här byduschad och luktar cocos bodylotion,
chekkar the hills på mtv också. Sen har jag stort stort
engelska prov på fredag så det gäller att plugga på nu!
men jag är nt så stor ''fan'' av att plugga hemma, jag försöker
och det går med vågor om jag säger så. Sen idag var
jag på friidrott för första gången , det gick väll bra men
jag vet nt om det är min grej , visst jag älskar när
vi har friidrott på idrotten o så men jag vet nt riktigt
om det är något som jag vill lägga all min tid på. funderar
också över att börja dansa igen , de var ett tag sen .
innan dansade jag 3 ggr i veckan , måndag , onsdag , fredag .
och jag hade redan så mkt då och det tog mkt av min tid,
men jag saknar det mycket faktiskt.
aja , nu har andra avenyn börjat , puss & kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar