fredag 16 oktober 2009

står inte ut med att se dig så...

hallå bloggen , nu har jag kommit hem från stan och bamsegympa , host*
tog bussen in till stan och hade typ bara en halvtimme på mig att handla
allt jag skulle handla. Så jag gick raka vägen in till gina tricot ,
för där hittar jag alltid något jag vill ha. Jag köppte gråa benvärmare
och en svart stickad kofta . sen var jag tvungen att skynda mig
och träffa moa och vi tog bussen hem och sen till bamsegympan
som är det roligast som finns ...
aja , nu sitter jag är iallafall och slickar på en pigelin ,
mamma har vatt snäll och köpt sånt glass paket med typ nogger,
sandwich , päronsplitt och pigelin tror jag .
Och jag som är ett big fan of ice creme , älskar ju det så jag
blev jätte glad! haha det där lät ju helt fel. -och ja , jag har liv.
men nu ska jag ladda för en tv kväll med familjen , idol ofc!
puss & kram!

empire state of mind Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar