lördag 31 oktober 2009

man lever bara en gång , ta vara på det.

hejsan bloggen!
som ni kanske ser i det förra inlägg så har jag äntligen lärt mig hur man lägger in en sån sak från youtube vad jag menar med '' en sån sak '' kan jag tyvärr inte förklara men ni förstår nog vad jag menar.
fast jag gjorde inte det , det var moa som visade mig hur man gjorde.
och nu vet jag ! :D det fick bli ett exempel , vilket blev jordin sparks - SOS .
åh , jag älskar den! men det kommer nog bli ''sånna saker '' från youtube men jämna mellanrum.

aja , nu sitter jag här med felicia :) hon hade inget och göra alls så jag bad henne komma över. hon hjälpte
mej att baka - en- kaka och inte vilken kaka som helt utan en ála nadalina äppelkaka . hahanej men jag skoja , men den blir nog najs och jag och felicia ska äten den typ snart. hungriga idiotas.se här ja :
aja men vi kollar brooke knows best också .
skriver sen , puss & kram!

kommer ny design/header soon!

1 kommentar:

  1. jo så sant så..... äppelkaka  ala nathalie ;)<3

    SvaraRadera