måndag 5 oktober 2009

jag skulle ljuga om jag sa att du inte va det finaste jag sett.

hej bloggen , sry att jga nt är så aktiv på bloggen anymore
men jag har ju somvanligt mkt att göra , aja , just nu rullar livet
på som vanligt och det har nt hänt så mkt , elr ja allt händer ju
överallt men inte något speciellt.
I helgen har jag sovit med isa och maria :) och det va najs ,
hyrde film och köpte godis , mys! Vi gick faktiskt i regnet/stormen
& det var helt sjukt , vi typ blöste iväg helt seriöst :
Just nu sitter jag och kollar mtv , på the city , najsnajs .
Jag sitter och tänker på att jag vill ha lov , ja , vem vill inte de men jag längtar sjukt mkt till höstlovet och vinter lovet för då ska jag iväg ! från denna såkallade stad , skönt!
på hörtlovet ska jag iväg till GBG och shoppa och det ska bli sjukt kul !
och jul lovet för att jag är et big fan av julen , ja allt , typ snö , paket , love it!
nu ska jag plugga lite , puss & kram !


youre such a wannabe , get youre own life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar