måndag 19 oktober 2009

all i wanna say is that they dont relly care about us.

m.jackson - en person ingen riktigt glömmer.halojs bloggen , jag sitter här och lyssnar på m.jacksons låtar om och om igen , man kan aldrig riktigt få nog av hans låtar. aja , men idag va det skola o sånt som vanligt , ingen speciellt , samma gammla vanliga skoldag , känns som det händer samma sak varje gång man går i skolan . ska de va så...? att det alltid känns som att det aldrig händer något riktigt speciellt i skolan every single day.. man aja , det hete ju skola och där lär ju inte hända mkt särskillt. jag har börjar skriva rätt så mkt mina åsikter om skolan , de vet ju dom flesta som följer min blogg.
aja , det är inget som går att ändra på , vi går i skolan 5 gånger i veckan. punkt slut.
men nu ska vi looka at the bright side :)!
idag vaknade jag rätt sent och hann inte ta nån dagens outfit , ( som jag brukar göra när jag
har tid) men det hann jag inte idag , men iallafall jag hade på mig min svarta nya ''fluff'' tröja från gina , och en fusk päls över(en sjal typ) , åh jag älskar den! sen hade jag jeans och svarta stövlar med vita benvärmare under.
aja , men nu ska jag äta en sallad som väntar på att bli uppäten ,
puss & kram!


2 kommentarer:

  1. Haha, jag skrev också den låten som överskrift eller vad det heter :)
    Connection AHAH:))<3
    /ellaa

    SvaraRadera
  2. sv : hahha ja , jag så det när jag hade skrivit inlägget :DDD
    HAHHAHHAH :))))<33

    SvaraRadera