måndag 26 oktober 2009

titta uppåt , upp mot ljuset.

haha har ingen aning om vad bilden
har att göra med texten man aja ,
jag tkr den e fin :)
ciao, nu har jag kommit hem från att ha varit och handlat.
imorgon bär det ju av till GBG ! usch som jag längtar!
ska shoppa som en galning :o ska vara där i 2 dagar
och är inte hemma föränn torsdag
så det bli inget bloggande på 2 days .
just nu håller jag på att packa , typ detta :

mobil +laddare
ipod
kamera :)
pengar ofc!
nessesär ,smink o sånt
vantar
skickad halsduk
massa kläder!
natur godis , man ska ju va ''nyttig''
smycken
massa tuggummi :o

japp , det vad en del av allt jag ska ha med mig.
men nu måste jag fortsätta packa allt jag ska ha med mig.
vi hörs på torsdag förhoppningsvis
om jag inte bestämmer mig för att stanna i gbg ,
utan nån data och allt. aja , men vi ses om 2 days.
sakna inte mig för mkt ,hihi puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar