lördag 10 oktober 2009

thanks for a wonderful day.

UNDERBAR DAG!
hej bloggen , jag har just kommit hem från julia .
hehe , nu ska jag försöka ge en liten sammanfatning om dagen .
Först så stack me and my family och handlade skor till mig, haha skopunkten är fan bäst ''köp tre betala för två'' ye . Det blev ett par , bruna höga stövlar , och ett par svarta , lika höga , fast annan modell. När jag skriver höga så menar jag inte högklackade , för det var ingen av dom , utan höga i modell , typ upp till knäna .
aja men iallafall , sen stack jag hem och fixa mej och tog sedan bussen , och moa hoppade på , på vägen. Sen hoppa vi av och gick hem till julia.
Det är alltid så kul att träffa henne , jag har saknat henne cp mkt :o men idag fick jag träffa henne :) jag åkte till henne med moa och där träffade vi också annaclara , så sjukt söt är hon :o hihi kul att träffa henne ! sen så typ gick vi och handlade , träffade deras kompisar o sånt , trevligt ! :)
sen sprang vi för kung och fosterland för vi blev sjukt rädda för några tio åringar o.o helt sjukt . aja , men iallafall en träffade vi julias kopis , sofia , hon e sjukt kul :) och alla vi tog massa mongo bilder med julias webb cam , haha ! säger jag bara.
enjoy the pic :D riktigt söta om jag får säga det själv.
tack för idag sötnosar !
Nu ska jag fixa bilder på picnik , skriver sen
puss & kram!

enda gången jag backar är när jag tar sats.
just go whith the flow.dont be afraid , you have to put it on the table.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar