fredag 30 oktober 2009

i'v been waiting all night now . thats how long i been known ya'

hey blog.
nu har jag inprincip vaknat och
sitter här och skriver i min kära blogg..
men gud hur lät de? aja , men iallafall.
idag ska jag träffa moa , fast hon är sjuk så jag
vet nt om det blir nått.
kolla förästen in hennes blogg : http://liiverstaam.blogg.se/
att bero på blogg så har jag kommit på att jag
är ganska '' bild beroende'' om man säger så.
jag har nog bilder i dom flesta inlägg.
jag klarar ibland inte av ett sjukt lågt inläg med bara
massa text utan nån bild alls . för mig blir ganska tråkigt att läsa.
haha nu låter jag som nån gammal tant som sitter och klagar på allt och alla.
men det är inte alls så jag menar. för jag har fått
några missuppfattningar om det jag skriver på min blogg.
vissa tycker att jag bara skriver utan
att tänka på vad det är jag egentligen skriver
och vissa kan fatta det jag skriver som , ja nått helt annat än det jag skriver.
men jag skriver bara det jag tycker och mina egna åsiktier om saker.
haha emo bild iknow , tagen igår duvet.
nej men typ 2 år gammal nått sånt.
nu ska jag nog iväg , måste göra v mej osånt.
måste skyna mig , klockan bara rinner iväg.
skriver sen , puss & kram
LEV VARJE DAG SOM OM DET VORE DEN SISTA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar