lördag 17 oktober 2009

push it , just push it.

topp från gina , fick för bara 49:-
man får ju passa på !
i love it!
ciao bloggen. idag har jag varit och handlat med familjen ,
riktigt kul , i love shopping , jag hade kunnat gå i flera dagar i sträck óch bara shoppat kläder , det finns inget bättre! men allafall jag köpte detta :
en svart pösig topp , (på bilden) gråa stickade benvarmare från gina samma fast ett par vita också. En grå stickad kofta från gina , en päls(fejk) från lindex , det är som en sjal som man har över axlarna typ. Sen så fick jag et par söta vita vantar men toffsar på av mamma.
Det blev ingen jacka tyvärr , fast jag provade en svart jacka men knappar där från och en rosett i ryggen , den hade päls där uppe. Riktigt söt va den , fast den var inte så varm så jag fick inte den :(
sen , när jag kom hem så ringde sötastejulia och frågade om jag ville va med hon , sofia & moa .
Men jag fick nt , så jag stannade hemma och käkade nån italensk mat . mums!
chekkade the hills ,(love!) sen taging the stage.
Nu ska jag äta fruktsallad från ica maxi haha.
skriver sen , puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar