tisdag 13 oktober 2009

öppna ögonen, titta dig i spelgen & säg att du är nöjd med det du ser.

gammal bild!
chabba bloggen !
nu sitter jag och redigerar bilder.
har inte så mkt att säga . Jag har ingen aning om
vad jag ska blogga om just nu :
allt står helt still.
men jag sitter också och tittar i en tidning
och kan ge lite tips på thing jag ser :)
tex :
allt du bör ha i din smink nessesär
för att se perfect ut på några minuter.
Bronzing puder
Blush/rouge
concealer
ögonskugga
Eyeliner pencil
foudation
Higlighter
lipgloss
Läppenna
Lipstick
Powder/puder
YYY
har du allt detta så får du en perfekt mejk på bara några minuter.
Det är bäst att ta dom i följande ordning : conceler , foundation , ögonskugga ,
higlighter , läppenna , lipstick , lipgloss ,
eyeliner pencil ,powder/puder , bronzing puder ,
och sedan avsluta med lite blush . Nu menar ju inte jag att
man ska använda allt de här i en av samma sminkning
utan man får ju välja ut det man ska använda :)
det var lite av det som står i denna tidningen jag just nu sitter och läser.
aja , skriver sen , puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar