torsdag 15 oktober 2009

om alla hade förstått att ingen är perfekt , hade ingen klagat.

hej bloogen , nu sitter jag insmorjd med bus-kräm och har presic chekkat tv, ch pluggat lite också. Fast det där men min bus-kräm , jag vet intehur länge jag kan använda den för när jag hade använt den i ca 2 dagar så blev jag alldeles fläckig typ. Visst , det kanske är jag som smörjer in lite slarvligt , men vam vill gå runt med stora bruna fläckar på benen va? Så jag kanske ska drappa ner lite med den och smörja in mig ca 3 ggr i veckan istället för every day.

Ni kanske har märkt att jag blandar svanska med engelska när jag skriver, japp det är faktiska något jag inte kan styra över , det bara kommer in i mitt huvud när jag skriver och ner i mina fingrar och ner på sangentbordet, med andra ord , jag gör det utan att jag tänker på det! och det får ni ta och stå ut med :) haha jag antar att dom flesta som läser min blogg kan engelska. Och på tal om vilka som läser min blogg , har jag faktiskt ingen aning om , eller jo , kompisar och sånt säger att dom läser den , men jag har ingen aning hur många läsare jag har per dag . Men jag antar att det är ungefär lika många som på min förra blogg, eller det hoppas jag iallafall . Då hade jag ca 20-50 läsare om dagen , det varierade lite från dag till dag. men jag får hoppas att det är ungefär lika många som kollar här :) men iallafall , alla ni som har blogg från blogspot : vet ni hur man kollar statistik här? (alldså hur många läsare man har om dagen ) för det kunde man på blogg.se men jag hittar ingenting sånt på blogspot.
aja , nu har jag skrivit lite mer än vanligt känner jag.
så nu skabyta om till shorts & kofta och ut och jogga ,
visa mina nya (fejka) bruna ben för alla :D
haha men jag skrivet sen (om jag hinner)
puss & kram!

lifes a game but its not fare
i break a rule , so i dont care
so i keep doing my own thing.
%

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar