torsdag 22 oktober 2009

people are all the same and we only get judg by what we do , persenality reflex me , am i ugly then so are you , so are you.

hejsan bloggen , nu sitter jag och pluggar engelska
som en galning , provet är imorgon . bitti!
så jag måsta sova ut för att komma ihåg allt.
annars är väll allt lungt och rullar på like it always dose.
kämpar på i skolan för att få bra betyg och letar prao plats ,
vi har inte prao föränn om typ 2 månader men jag
börjar leta redan nu så är det gjort. för det är sjukt många som
inte tar emot , min syrra va och typ fråga i 50 affärer på en
eftermiddag och fick ett '' nej , vi tar inte emot
praktikanter längre'' på nästan alla. det här blir nog
andra gången jag praoar ,
i 6:an typ så praoade jag hos frisören , på saxin ,
och där fick jag typ bara sopa & städa och greja
men det var en kul upplevelse men något som jag
har gjort en gång och det kanske tar ett tag innan jag praoar
hos frisöer igen , haha enda sen jag va typ 5
har jag velat bli frisör . men aja , nu ska jag nt babbla
på om vad jag ville när jag va liten .
nu ska jag plugga vidare och sen slänga mig
i soffan och chekka the hills . puss & kram!
du är sjukt förändrad .
vet inte vad jag ska göra längre.
vill bara ha dig tillbaka som du va.
saknar alla våra minnen .
i dont wanna lose you.
så om du vill ha tbx mig som vän.
ska du nog tänka igenom vad
du vekrligen håller med.
för jag vet de, jag vet allt.
stanna upp och titta på dig själv
så förändrad du är.
jag saknar ditt gammla jag enormt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar